Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

dinsdag 29 oktober 2013

Tok Tok Tok 4 kippen slaat de klok !

Zomaar ineens 4 blokken met kippen (of hanen) af. Nou ja, bijna af. Er moeten nog gekleurde randen om de blokken heen en de sashings ook. Lijkt me een mooie klus voor vanavond en morgen. Dan ga ik ook gelijk de rand aanzetten. Daarna eens in de kast graven naar stof voor de achterkant en tussenvulling. Beide heb ik liggen maar of het voldoende is???!!

En ik maar denken dat ik quilt-patch-applique-technisch weinig uitvreet. Als ik deze opbrengst van blokken vanaf ergens eind augustus zie valt dat dus best wel mee. Toch maar eens wat minder lui worden wat betreft foto's maken en hier op het blog zetten.

Dit voelt goed !

8 opmerkingen:

  1. Ik hoor ze tokken en kraaien.
    Wat zijn ze super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk ! heerlijk die kleurtjes.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal TOP!!! Je kunt inderdaad trots op jezelf zijn want dit is echt veel werk.
    En ze blijven mooi!
    Maar.... mis ik de oogjes van de kippen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt leuk geworden. Ik ben benieuwd hoe die verder wordt. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er leuk en gezellig uit.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen