Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

maandag 17 juni 2013

Kip van Stok

Ik heb m'n kippen van stok gehaald. Helemaal vanzelf ging dit niet. Ongeveer een maand geleden kwam ik bij klik --> Janneke van Acastelle quilt <-- klik. Had een reaktie op een post achtergelaten met een PS: hoe gaat het met je kippen??? Er volgden enige mailtjes waarvan de eerste iets meer dan een maand geleden.
 
We hebben toen afgesproken om vandaag een post te doen over onze kippen. Ongeacht of we iets klaar hadden of niet. Het is dat kat de mijne een beetje sier en zwier geeft want het is een triest verhaal. In een maand tijd is het mij gelukt om aan deze mooie dame die al maanden klaar is jawiehl, de kleurige randjes aan te zetten en de sashings. Voor de rest heb ik de patroondeeltjes voor het volgende blok getekend op freezerpaper. Dat betekende freezerpapier ligt er nog precies zo bij als dat ik het achter gelaten heb.

Janneke ... wanneer doen we de volgende post?


Wordt vervolgd.

5 opmerkingen:

  1. Ik laat me niet kennen..... volgende week heb ik weer een post!!!!!!
    En jij??????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat blijven sommige dingen toch liggen he. Fijne zonnige dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kathinca,
    Volgende week komen mijn kippen ook van stof, eerst andere klusjes voorrang geven.
    Groetjes,
    Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo wat een bekend verhaal, net mijn home sweet home te voorschijn gehaald maar op mijn borduurblog staat ook een sampler waar geen steek aangemaakt wordt....
    Fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ha, ja bekend verhaal.soms heb je gewoon even een stok achter de deur nodig om, in dit geval, je kippen van die andere stok te krijgen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen