Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

dinsdag 21 augustus 2012

Tropische Hexablommen

Halfnaakt op de bank tijdens onwerkelijk hoge temperaturen hexablommen in elkaar draaien blijkt een prima bezigheid te zijn. Doe daar een paar films ala niveau hoef-ik-niet-bij-na-te-denken en ik ga als een tierelier. De ene blom na de andere en het theedoosje was zo leeg.

Op deze bult liggen alle blommen die ik de afgelopen weken in elkaar gezet heb zo'n 160 stuks. De meesten moeten nog een randje krijgen en ze moeten allemaal nog aan elkaar gezet worden.


13 opmerkingen:

  1. Oh,lala, wat een groot werk weer!
    Maar ze zien er al heel fleurig uit.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Weet je wat ik leuk vind om steekjes bij te naaien?
    Colombo ( Peter Falk)
    Zalig!
    Zie die zo graag bezig,he...
    Ben nu al de DVD's aan het sparen ;-)
    Veel naaiplezier nog en groetjes,nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt ondanks de warmte erg je best gedaan...petje af.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is al een heerlijke stapel blommen.
    Mooie vrolijke kleuren !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stapel fleurige bloemen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie zomerblommen!!
    ik heb er ook nog een paar honderd, blommem maken is leuk: of het nu met dikke sokken aan moet of half naakt (blehhh, hoeven wij toch niet te weten........LOLOLOLOL), maar de zooi aan elkaar: that's another story, my dear!!!
    Van lekker niet na hoeven denken kun je een gewoonte maken, volgens mij, lekker makkelijk lijkt me dat!!!
    enne, heb jij bij mij gespiekt??? Ik heb namelijk ook blommen met 5 tussen-witjes eraan, psies als jij!!
    Nou ja, is ook de meest logische manier denk ik, zal wel over nagedacht zijn.......bij een leuke film.........;)
    Tis nu weer afgekoeld, dus trek maar weer wat aan........doeiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij gaat lekker met hoge temperaturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blommetjes. Ben benieuwd naar de films die je erbij kijkt.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my goodness! Look at that pile of beautiful flowers! Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! You have so many hexies completed. They are gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful bunch of colorful flowers - they're gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Okay, I am picturing you half-naked under that pile of flowers! lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a pile of beautiful flowers! Your garden will be beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So many flowers and so beautiful. That let me think about a new project.

    BeantwoordenVerwijderen