Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

vrijdag 27 juli 2012

Farmers Wife (QAL) deel 22

Ik heb inmiddels zoveel blokken van de Farmers Wife dat ik ze per rij gesorteerd heb zodat ik ze zo kan grijpen wanneer ik ze nodig heb om de sashings aan te zetten en aan elkaar te zetten. Er bleken nog 4 blokken te liggen die niet gefotografeerd zijn en tezamen met de 6 die deze week gemaakt zijn komt de teller op 10 blokken deze week. Kun je de foutjes vinden in blok 102 Whirlpool?

Nog 43 blokken te gaan!
 
106 Wild Rose & Square
102 Whirlpool
82 Spider Legs
77 Seasons
74 Ribbons
61 Northern Lights
58 Mothers Dream
51 Hovering Birds
111 Wrench
097 Waste Not

6 opmerkingen:

  1. Mooie blokken zijn het. Zodra ik weer kan lopen zal ik boven ook eens gaan kijken hoeveel ik er heb en hoeveel ik er nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blokken en wat een leuke stofjes!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve help, echt zomerkolder........het regent meldingen van geplaatste blogjes van Q en Z.........kan niet goed zijn!!!
    Hebbie helemaal de hup???
    Nou ja, 't ziet er super uit, dat wel!!
    En je hebt inmiddels je zin: de thermostaat is omlaag naar acceptabeler waarden voor jou.
    Ik accepteer alles op het moment.....haha........feels good!!!
    toi toi, groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blokken. Mooie combinaties van stoffen.
    Heerlijke temperatuur zo?
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i just finished my fw...so happy it is finished! i am actually starting another one if you can believe that! Your blocks look terrific...can't wait to see it all together...great job! ~karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What's the best way to save documents to a blogspot blog?
    [url=http://bonoes.webs.com/l bono[/url]

    BeantwoordenVerwijderen