Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

vrijdag 3 februari 2012

Farmers Wife QAL deel 18

Moest eerst eens kijken welk deel deze post zou zijn zo lang heb ik geen blok gemaakt. Deze week 2 blokken en eentje die overnieuw gedaan is. Het originele (met de gele bloemetjes) blok 14 bestaat hoofdzakelijk uit de stof die ik ook voor de sashings gebruik. Staat niet echt tof dan dus maar overnieuw. Vind vast wel een nieuwe bestemming voor het blok. Misschien wil iemand die ook met de Farmers Wife Quilt  bezig is hem hebben?

Blokje 80, Single Wedding Star is tot nu toe m'n favoriete blok en tenslotte hebben we daar blokje 103, Whirlwind.

14 Butterfly at the Crossroads
14 (origineel)
80 Single Wedding Star
103 Whirlwind


























De teller staat inmiddels op 53 blokjes gemaakt dus nog 58 te gaan. Bijna op de helft!

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer mooi, op naar de volgende blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze prachtig hoor! Wil er zelf ook nog aan beginnen. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 14 nieuw is wat sprankelende dan de oude maar beide zijn meer dan oké. Toch weer drie gedaan meer dan mij. Ga van het weekend maar eens gauw aan de gang.
    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer hele mooie blokken erbij.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokken. Ik ben ook bezig met Farmers Wife. Het is zo'n leuk werk, al die verschillende blokken.

    BeantwoordenVerwijderen