Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

zondag 29 januari 2012

Aksie in de Taksie

Na een flink aantal weken weinig tot niets quilterigs doen is het tijd voor flink wat "aksie in de taksie".

Op de snijmat ligt de stof voor de sashings van de Farmers Wife Quilt klaar om gesneden te worden. Heb nu zo'n bult blokken dat ik de weg een beetje kwijt raak. De bult is niet gegroeit sinds de vorige update maar het voelt als "veel". Ik ga denk ik m'n strategie voor zover je daarvan kunt spreken een beetje aanpassen. Blokken aan elkaar zetten per rij lijkt me een strak plan want het is nu zo'n gezoek en lastig opbergen. Vrijdag wordt de wekelijkse update in ere hersteld.

En nu ga ik de strijkplank verkassen naar de woonkamer zodat ik onder een zoetsappige film de onderdelen van het laatste blok van de Tweets kan strijken en stijven. Als die vogels een plantje waren geweest dan hadden ze wortel geschoten zo lang ligt het al te wachten op verwerking.

Hop Hop met het luie vel !

2 opmerkingen:

  1. Goed idee met de fw! Ik doe dat al sinds de eerste 12 of zo blokjes. Het is erg leuk ook om Haar zo groter te zien groeien. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen