Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

donderdag 8 december 2011

91 Rosebud Terrace

Foeiiii deze foto is wel héél erg overbelicht! Drukken doet dat de pret niet want ik ben me toch blij dat het grootste en moeilijkste deel van het werk afgesloten is.


De patchwork rand moet nog vastgezet worden maar dat gebeurd bij het op maat snijden en aan elkaar zetten van de blokken en de rand. Daarmee kan ik  hopelijk dit weekend een begin maken. Ik heb er een hekel aan om dat te verdelen. Op maat snijden doe ik het liefst aan een stuk door dan is het maar klaar.

7 opmerkingen:

  1. gefeliciteeeeeeeeeeeeeerrrrrrdddddd
    Je hebt de blokken af.
    Je bent een kanjer hihihihi.
    Nou snel inelkaar zetten.
    Ik vind het blok weer erg mooi.
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie de huizen zijn gebouwd, gisteravond lag ik nog heerlijk onder mijn home sweet home, hij is en blijft zooooo mooooooi! Veel plezier met de afwerking van deze geweldige quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi blok geworden.
    ben benieuwd hoe het er uit ziet als ze aan elkaar zitten.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat Ina niet blij met je is ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Alle blokken zijn klaar. Een pak van je hart zeker. Ik ben benieuwd naar het complete plaatje.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Overbelicht of niet, het is een plaatje! Erg leuk, het liefst zou ik ook gelijk willen beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk gevoel hé, ben heel benieuwd naar het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen