Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

zondag 6 november 2011

Tweets Blok 10

klik  voor een vergroting
Woeiiii dat was even lastig die hele kleine cirkeltjes. Zo op het plaatje lijken ze mee te vallen qua grootte maar als je ze aan het omrijgen bent zodat je ze later strak kunt trekken om je malletje voordat je ze gaat verstevigen en strijken valt het formaat vies tegen.

Bij het strijken heb ik natuurlijk meermalen mijn vingers gebrandt. Heb inmiddels diverse pincetten geprobeerd, lange en korte satéprikkers, zelfs breinaalden zodat ik niet met de vingers in de buurt van de strijkbout kom maar dat werkt voor geen meter. Misschien heb ik daarin wat meer oefening nodig, helaas ben ik daarvoor te ongeduldig of te lui, het is maar net wat voor draai je eraan geeft. Het resultaat is de moeite waard.

Van dit blok word ik blij. Vol ongeduld wacht ik tot blok 11 gepost wordt. Volgens mij komt die op 18 november maar dat weet ik niet zeker.

Eerst maar verder met Miss Kelly.

5 opmerkingen:

  1. Nou, deze cirkeltjes zijn leuker dan knoopjes hoor!!
    Je hebt er weer een mooi blok van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De cirkeltjes zijn wel heel goed gelukt hoor.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pet af hoor, rondjes zijn perfect (in mijn ogen dan hé) vind het een heel mooi kleurrijk blok.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er mooi uitzien! Misschien heb ik een tip voor je, ik werk met een reisstrijkijzertje dat wordt niet zo warm en ik brand mijn vingers nooit. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous block there Missy! Dummy me deleted my Google Chrome with my translator. I'll have to return when I can actually read what you wrote, lol.

    BeantwoordenVerwijderen