Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

woensdag 9 november 2011

Grote Stappen Snel Thuis deel 3

Van zo'n bult stofjes word ik blij. Het betekend dat ik flink door heb kunnen racen achter m'n naaimachine. Niks aan en afhechten, gewoon een lange ketting produceren. Deze ketting gaat vandaag kapot geknipt worden. Daarna de naadjes strijken. De tweede serie driehoekjes spelden. Later deze week komt het naaien wel. Misschien ook wel vanavond.

Het doet in elk geval de naam eer aan. Grote Stappen Snel Thuis. Ik moet maar eens gaan verzinnen of ik de blokjes gecoördineerd bij elkaar leg of random.

4 opmerkingen:

  1. Ben wel heel benieuwd wat het gaat worden, ik volg je project met spanning! Succes verder! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kleuren, ik ben wel benieuwd wat het gaat worden. Ben je al een eind opgeschoten??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er inderdaad heel vrolijk uit. Ben heel benieuwd welk patroon van uitleggen het gaat worden.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er indrukwekkend uit, ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen