Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

zondag 3 juli 2011

Niet Zo Slim

klik voor vergroting
In de categorie niet zo slim gooit deze aktie hoge ogen! Wie denkt dat een muis of een mot of een andere  meer-dan-twee-poten-hebbende soort verantwoordelijk is voor die mooie gaatje heeft het mis.

Moi is de afgelopen weken flink ziek geweest. Er was een cocktail van 2 soorten antibiotica nodig om me enigszins te laten functioneren. Een van de bijwerkingen van antibiotica is dat ik van sommige soorten knetterstoned word en ook een beetje lijp. Appliqueren ging niet want het danste me voor ogen. Dus ging ik blok 6 van Home Sweet Home voorbereiden. Paar reepjes snijden, tekenen, knippen, strijken om toch maar een gevoel van enige productiviteit te hebben. Het snijden ging echter niet zo soepel en ik weet het aan mijn gebrek aan spierballen, antibiotica en kippenkracht. Met beetje extra kracht ging het rolmes door het lastige stukje van plus minus een cm en daarna ging het vlotjes. Bij het oppakken van het vers gesneden patroondeel kwam er tot mijn verrassing een lapje onder vandaan. Met precies in het midden een gaatje. DOOOOOH!

Strakke aktie Tink, voortaan niet meer met rolmessen spelen wanneer je apestoned bent!

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig hebben we een hobby waarbij we van kleine lapjes weer een grote kunnen maken, hihi!
    Ben benieuwd naar je HSH laat je haar gauw weer eens zien?
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjeetje, dat is inderdaad een bijzonder actie. Ik hoop dat je snel weer beter bent. groetjes Peti

    BeantwoordenVerwijderen