Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

donderdag 24 maart 2011

Kraaaaaaaaak!!!!

Wat hoor ik nu voor gekraak? Ik kijk wat dom om me  heen om te bepalen waar het geluid vandaan komt. Geloof me, ik kan érg onnozel kijken. En toen kwam m'n boekenplank naar beneden. Wellicht waren de laatste toevoegingen toch net iets te veel van het goede.

Juist ja, ik zal nog eens een keer opruimen. Goed excuus om vervroegd richting Ikea te gaan voor een paar kasten voor de woonkamer. Want ik heb één van de boekenkasten inmiddels richting hobbykamer gesjort om de rotzooi in te parkeren. M'n lief gaat zich dit weekend ook niet vervelen want hij wordt natuurlijk geacht de dwarse plank te herstellen.

Als er weer eens iemand wil weten hoe ik orde in mijn hobbykamer-chaos schep houd ik mijn lippen stijf op elkaar. Want voor je het weet is de ellende niet te overzien. Ik zal ze hooguit verwijzen naar de berichten van de afgelopen dagen en m'n foto's plaatsen op het prikbord. Mijn motto gaat zijn zolang je er nog kunt zitten om te hobbyen,  de deur open en dicht kan en er niets je tegemoet komt lopen wat van origine geen pootjes hoort te hebben is er niks aan de hand!

Conclusie: Opruimen en Schoonmaken kan ongewenste gevolgen hebben! Bezint eer ge begint!

Zo ziet dus fase totale ontploffing eruit!

2 opmerkingen:

  1. O jee, veel sterkte met het opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach nee!!!! Ook dat nog!!! Wa een ellende.
    't Is ook net als met auto's: die willen ook niet gewassen worden. Zodra je dat doet: tel de dagen maar af... je krijgt het voor je kiezen :-))))
    Veel succes ermee en ik lees wel weer hoe het is afgelopen...

    BeantwoordenVerwijderen