Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

woensdag 12 januari 2011

WinterBlommen

Anjer
Tulp
Dogwood

Mijn bloementuin trekt zich niks aan van het jaargetijde of geblesseerde nek/schouderpartij en groeit lekker door. Zeer gemakkelijk in onderhoud ook. Geen water nodig en onkruid wieden hoeft ook niet te gebeuren.

De Dogwood moet nog afgemaakt worden met een paar kraaltjes maar aangezien ik die niet heb zal dat nog even moeten wachten tot ik de andere bloemen die van kraaltjes voorzien moeten worden af heb. 


Ik vraag me af hoe het komt dat de 3 foto's zoveel van elkaar verschillen. Ik heb ze op precies dezelfde manier gefotografeerd. Beetje vreemd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten